Scroll Top

TOIMITUS- ja maksuEHDOT

TOIMITUSEHDOT

Olemme ylpeitä nopeista toimitusajoistamme. Toimitusaika tilauksesta on yleensä 1-3 arkipäivää. Tilaustuotteiden sekä Club Shop -tuotteiden toimitusaika on pidempi, ja mainittu kyseisten tuotteiden kohdalla. Toimitamme tuotteet Suomeen Postilla. Jos tilauksellasi on erityisen kiire; esimerkiksi näytös, kilpailut yms., mainitse siitä ”Lisätiedot” kentässä. Jos jostain syystä tilauksesi viivästyy, ilmoitamme siitä pikimmiten sähköpostitse. 

Tarjoamme kaikkiin yli 85€ tilauksiin ilmaiset postikulut! 

Alle 85€ tilausten postikulu on 7,99€. 

Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen oikeellisuudesta.

MAKSUTAVAT

Tarjoamme erittäin monipuoliset maksutavat.

Pankkimaksutavat

Maksutapavalikoimamme sisältää kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Suomen Verkkomaksut Oy, y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Korttimaksutavat

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla.

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Ballerina & Liikunta Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.
 
Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai
MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa
syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla
ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on
myös maksun saaja.
 

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavoista käytössämme on MobilePay, Siirto, ApplePay.

Laskut yksityishenkilöille

Joustavat lasku- ja osamaksutavat; OP Lasku, OP Tililuotto ja Walley.

Laskut yrityksille ja yhteisöille (seurat & joukkueet)

Myymme tuotteita laskulla yhteisöille ja yrityksille. Ota yhteyttä myymäläämme puhelimitse, lähettämällä sähköpostia tai verkkosivujemme Ota yhteyttä -lomakkeella.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Vaihto- ja palautusoikeus verkkokaupassa

Tuotteillamme on lain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
Voit vaihtaa ja palauttaa tuotteet, kun ne ovat käyttämättömiä ja varustettu alkuperäisillä tuotelapuilla. Tarjoamme yhden (1) maksuttoman vaihdon asiakkaillemme per tilaus.
Seuraavista vaihdoista veloitamme 7,99€.

Palauta tuote ASIAKASPALAUTUSPAKETTINA.
Kirjoita lähetyksen päälle ASIAKASPALAUTUS – 633267, tällöin paketin lähetys on sinulle maksuton.

Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, suoritamme edellyttäen että olette täyttänyt meidän palautuslomakkeen.
Palautus suoritetaan sille maksutavalle, jota olette käyttänyt tilausta tehdessänne.

Mikäli palautat koko tilauksen, tilauksen toimitusmaksua ei palauteta. 

Muista täyttää palautuskaavake verkkosivuillamme nopeuttaaksesi palautus-/vaihtoprosessia.

Huomioithan, että alusvaatteilla ja sukkahousuilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta hygieniasyistä.

Käsittelemme palautukset 14 päivän kuluessa saapumisesta. 

Postin Express Kotiinkuljetuksesta emme palauta postikuluja.

Vaihto- ja palautusoikeus myymälässä

Myymälässä asioidessa on käyttämättömillä tuotteilla 14vrk vaihto- ja palautusoikeus, joka EI koske alennustuotteita. Palauttaessasi tuotteen, hyvitämme summan lahjakorttina.
Mikäli tuote on tulossa lahjaksi (esim. syntymäpäivä- tai joululahja), muista mainita asiasta kassalla, niin voimme joustaa vaihtoajassa.
Emme vaihda tuotteita tai hyväksy palautuksia 14vrk jälkeen.

NOUTAMATON PAKETTI

Noutamattoman lähetyksen uudelleenlähetyksestä perimme 7,99€ suuruisen postimaksun.

HUOM! Noutamaton paketti ei ole palautus!
Palautuksesta on aina rekisteröitävä palautusilmoitus verkossa, jotta palautus voidaan hyväksyä.

Jos asiakas ei suorita uutta postimaksua 7 vuorokauden kuluessa ilmoituksesta, hyvitämme tilauksen summan josta on vähennetty 15€ käsittelymaksu. Käsittelymaksulla katamme meille aiheutuneita posti- ja käsittelykuluja.

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostitse osoitteeseen myynti@ballerinajaliikunta.fi.
Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio kuljetusyhtiölle.

Privacy Preferences
Käytämme sivustollamme evästeitä kerätäksemme ja analysoidaksemme sivuston suorituskykyä ja käyttöä, tarjotaksemme sosiaalisen median ominaisuuksia sekä parantaaksemme ja räätälöidäksemme sisältöä ja mainoksia.