Scroll Top

TOIMITUSEHDOT

Toimitus- ja maksutavat

Toimitusaika tilauksellesi on noin 3-30 vrk., tilauksestasi, riippuen tietenkin varastotilanteestamme ja tilattavasta tuotteesta. Toimitamme tuotteita ympäri Suomen postitse. Jos tilauksellasi on erityisen kiire, esimerkiksi näytös, kilpailut yms., mainitse siitä ”Lisätiedot” kentässä. Jos jostain syystä, tilauksesi viivästyy, ilmoitamme siitä mitä pikimmiten lähettämällä sähköpostia.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Ballerina & Liikunta Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.
 
Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai
MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa
syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla
ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on
myös maksun saaja.
 
Suomen Verkkomaksut Oy, y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Lasku (vain joukkueille/seuroille ja yrityksille)

Myymme tuotteita laskulla yhteisöille ja yrityksille. Ota yhteyttä myymäläämme puhelimitse tai lähettämällä sähköpostia.

Toimituskulut

Ennakkoon maksetuissa tilauksissa toimituskulut ovat 7,99 € / lähetys, joka lisätään tilauksesi loppusummaan. 

Ilmaiset toimituskulut yli 85€ verkkokauppatilauksiin.

Huom: Tuotteen tiedoissa lukee maksimimäärä, mitä tuotteita mahtuu kirjeeseen.

Pidätämme oikeuden periä puttuvan määrän postikuluista, mikäli tilaus ylittää kirjeen mitat. 

Noutamattoman lähetyksen uudelleenlähetyksestä perimme 5 € suuruisen maksun.

Vaihto- ja palautusoikeus verkkokaupassa

Tuotteillamme on lain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
Voit vaihtaa ja palauttaa tuotteet, kun ne ovat käyttämättömiä. Tarjoamme yhden (1) maksuttoman vaihdon asiakkaillemme per tilaus.
Seuraavista vaihdoista veloitamme 5€.

Palauta tuote ASIAKASPALAUTUSPAKETTINA.
Kirjoita lähetyksen päälle ASIAKASPALAUTUS – 633267, tällöin paketin lähetys on sinulle maksuton.

Kun olemme vastaanottaneet palautuksen takaisin, edellyttäen että olette täyttänyt meidän palautuslomakkeen.
Palautus suoritetaan sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt tilausta tehdessäsi.

Mikäli palautat koko tilauksen, tilauksen toimitusmaksua ei palauteta. 

Muista täyttää palautuskaavake verkkosivuillamme
Näin palautus- /vaihtoprosessi nopeutuu.

Huomioithan, että alusvaatteilla ja sukkahousuilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta hygieniasyistä.

Käsittelemme palautukset 14 päivän kuluessa. 

Postin Express Kotiinkuljetuksesta emme palauta postikuluja.

HUOM! NOUTAMATON PAKETTI EI OLE PALAUTUS!
Palautuksesta on aina rekisteröitävä palautusilmoitus verkossa, jotta palautus voidaan hyväksyä.
Noutamattomasta paketista perimme postikulujen osuuden, mikäli kauppa halutaan purkaa.

Meille palautuvat noutamattomat lähetykset lähetetään asiakkaalle uudestaan 5€ suuruista postimaksua vastaan.

Jos asiakas ei suorita uutta postimaksua 7 vuorokauden kuluessa ilmoituksesta, hyvitämme tilauksen summan josta on vähennetty 15€ käsittelymaksu. Käsittelymaksulla katamme meille aiheutuneita posti- ja käsittelykuluja.

Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen oikeellisuudesta.

Vaihto- ja palautusoikeus myymälässä

Myymälässä asioidessa on käyttämättömillä tuotteilla 14vrk vaihto- ja palautusoikeus, joka EI koske alennustuotteita. Palauttaessasi tuotteen, hyvitämme summan lahjakorttina.
Mikäli tuote on tulossa lahjaksi (esim. syntymäpäivä- tai joululahja), muista mainita asiasta kassalla, niin voimme joustaa vaihtoajassa.
Pääsääntöisesti emme vaihda tuotteita tai hyväksy palautuksia 14vrk jälkeen.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostitse osoitteeseen myynti@ballerinajaliikunta.fi .
Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio kuljetusyhtiölle.

Privacy Preferences
Käytämme sivustollamme evästeitä kerätäksemme ja analysoidaksemme sivuston suorituskykyä ja käyttöä, tarjotaksemme sosiaalisen median ominaisuuksia sekä parantaaksemme ja räätälöidäksemme sisältöä ja mainoksia.